ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Συστάσεις: Χρυσωρυχείο Ευκαιριών
(Μέρος Β΄)

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
24/07/2009 - Updated on 26/02/2016
in Marketing & Sales
A A
systaseis
Share on Facebook

Μειονεκτήματα στη χρήση κέντρων επιρροής:

Υπάρχουν τρία σημαντικά μειονεκτήματα στη χρήση των κέντρων επιρροής ως πηγής συστάσεων:

Διαβάστε Επίσης

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

May 10, 2025
Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

May 9, 2025

1. Απαιτείται μεγάλο χρονικό διάστημα πριν αποδώσουν. Μπορεί να χρειαστούν ακόμη και πέντε χρόνια πριν αποκτήσετε την πρώτη σας σύσταση. Οι περισσότεροι επαγγελματίες δεν έχουν τόση υπομονή. Η κουλτούρα μας, η εκπαίδευσή μας και η φυσική μας κλίση είναι να αναζητάμε άμεσα αποτελέσματα. Το σύστημα των κέντρων επιρροής είναι μια μακρόχρονη διαδικασία η οποία απαιτεί και ένα σοβαρό χρονικό διάστημα για να αποδώσει. Το καθοριστικό στοιχείο είναι η εμπιστοσύνη. Ένας λογιστής, ένας δικηγόρος ή οποιοσδήποτε άλλος στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν πρόκειται να σας συστήσει κάποιον αν δε σας εμπιστεύεται. Αν δεν εμπιστεύεται πλήρως τις γνώσεις και τα κίνητρά σας. Ένας Ασφαλιστής εξηγεί πώς συνειδητοποίησε τη δύναμη της «μεταβίβασης» της εμπιστοσύνης κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε με ένα ζευγάρι στο οποίο τον σύστησε ο δικηγόρος τους. Όταν ήρθε η ώρα να υπογράψουν τις αιτήσεις, ο Ασφαλιστής ενστικτωδώς έδωσε τα έντυπα στο δικηγόρο για να τα δώσει με τη σειρά του στους πελάτες του. Μόνο αργότερα συνειδητοποίησε τη βαρύτητα αυτής της κίνησης. Οι πελάτες είχαν μακρόχρονη σχέση εμπιστοσύνης με το δικηγόρο τους και, κατά συνέπεια, ήταν πρόθυμοι να εμπιστευτούν όποιον ο δικηγόρος εμπιστευόταν, στη συγκεκριμένη περίπτωση τον Ασφαλιστή που δεν είχαν συναντήσει και δε γνώριζαν. Στην κουλτούρα μας η αντίληψη που έχουμε για τα πράγματα ορίζει και την πραγματικότητα. Γι’ αυτό και τα αποτελέσματα διάφορων δημοσκοπήσεων δείχνουν ότι οι άνθρωποι δε βλέπουν με καλό μάτι τους επαγγελματίες πωλητές. Ωστόσο, στην ερώτηση αν έχουν στενή σχέση με κάποιο συγκεκριμένο πωλητή, αυτοί που απαντούν θετικά τονίζουν ότι ο συγκεκριμένος πωλητής είναι διαφορετικός: ακούει προσεκτικά, έχει κάθε διάθεση να εξηγήσει και προ-σπαθεί να καλύψει τις ανάγκες τους.

Ποια είναι η διαφορά; Η διαφορά βρίσκεται στη σχέση που έχει αναπτυχθεί και την εμπιστοσύνη που τρέφουν προς τον πωλητή και τα κίνητρά του.

2. Απώλεια ελέγχου. Οι περισσότεροι επιτυχημένοι πωλητές επιλέγονται και εκπαιδεύονται όχι μόνο για την αίσθηση του επείγοντος που διαθέτουν, αλλά και γιατί είναι δραστήριοι και λειτουργούν καταλυτικά. Αρέσκονται να υλοποιούν, να φέρνουν αποτέλεσμα και να έχουν τον έλεγχο. Δυστυχώς, πολλά κέντρα επιρροής απαιτούν μακρά και πεισματική επιμονή προκειμένου να αναπτυχθούν, ενώ ο επαγγελματίας είναι συχνά αναγκασμένος να αφήσει τον έλεγχο στο κέντρο επιρροής. Συχνά αναγκάζεται να αναλάβει υποστηρικτικό ρόλο, ώστε να βοηθήσει το κέντρο επιρροής στην επίλυση των προβλημάτων του κύκλου γνωριμιών του. Ο «δεύτερος» αυτός ρόλος ίσως είναι κάτι νέο για σας και ίσως απαιτεί αλλαγή στάσης. Επιπλέον, πρέπει να προσέχετε ώστε να μην πάρετε τον έλεγχο από το κέντρο επιρροής.

 

3. Για να μπορέσει να είναι αποτελεσματικό το σύστημα των κέντρων επιρροής, πρέπει να είστε πρόθυμοι να αλλάξετε ρόλο.

Ο νέος σας ρόλος είναι υποστηρικτικός και απαιτεί από εσάς τη διδασκαλία του κέντρου επιρροής και των ανθρώπων που ανήκουν στον κύκλο του, ώστε οι επιλογές και οι συστάσεις του να γίνονται με γνώση. Πρέπει να γίνετε μέλος της «ομάδας» του κέντρου επιρροής: προσιτός, ακριβής και αξιόπιστος. Πρέπει να αναπτύξετε σχέση εμπιστοσύνης, ώστε να έρθει η στιγμή που θα ανταμειφθείτε με τις λεγόμενες «σούπερ» συστάσεις. Υπάρχει διαβάθμιση στις συστάσεις: από ένα απλό όνομα -όπου αυτός που σας το συστήνει δεν επηρεάζει το συγκεκριμένο άτομο-, τις ποιοτικές συστάσεις -όπου αυτός που σας δίνει τη σύσταση έχει το σεβασμό του εν λόγω ατόμου-, έως τις λεγόμενες «σούπερ» συστάσεις – όπου αυτός που σας δίνει τη σύσταση έχει την εμπιστοσύνη αλλά και τη δύναμη να επηρεάσει ή ακόμη και να ελέγξει το συγκεκριμένο άτομο. Αυτό που απαιτεί χρόνο και προσπάθεια είναι η ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης – να κατορθώσετε να προσεγγίσετε αρκετά το κέντρο επιρροής, ώστε να τον βοηθήσετε. Τις ίδιες απαιτήσεις έχει και η προ-σπάθεια να κερδίσετε την εμπιστοσύνη ενός υποψήφιου πελάτη, ώστε να αγοράσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Οι μεγάλες πωλήσεις έρχονται στη συνέχεια, όταν ο πελάτης είναι σίγουρος ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για το συμφέρον του. Οι υποψήφιοι πελάτες διαθέτουν όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις: ανάγκη, επιθυμία, χρήματα και εμπιστοσύνη. Φυσιολογικά, δεν απαιτούνται ιδιαίτερες δεξιότητες ή ικανότητες για να τους εξυπηρετήσετε.

Αυτά είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης κέντρων επιρροής, ενώ υπάρχουν και δύο επιπλέον οφέλη:

  1. Μερικά κέντρα επιρροής θα γίνουν πελάτες.
  2. Θα γίνετε γνωστός στο χώρο σας ως ειδικός.
  3. Κάποια από τα κέντρα επιρροής, κάποιοι από τους λογιστές, δικηγόρους, χρηματιστές κ.λπ. θα γίνουν και οι ίδιοι πελάτες σας. Καθώς εσείς ενημερώνετε γενικά το κέντρο επιρροής για τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείστε εσείς ή η εταιρεία σας, συχνά θα σας ζητηθούν περισσότερες πληροφορίες και βοήθεια για τις δικές του ανάγκες. Υπάρχει και η περίπτωση κάποια σημαντικά κέντρα επιρροής να ξεκινήσουν ως προσωπικοί σας πελάτες.

Χρησιμοποιώντας τις τεχνικές που θα περιγράψουμε στη συνέχεια, θα γίνετε γνωστός στο χώρο σας ως ειδικός – γεγονός που έχει να σας προσφέρει αρκετά σημαντικά οφέλη:

1. Όταν θεωρείστε ειδήμων στον τομέα σας, δεν υπάρχει ανάγκη να ζητήσει ο πελάτης δεύτερη γνώμη από άλλον επαγγελματία.

2. Όταν οι άλλοι επαγγελματίες μαθαίνουν ότι προσεγγίζετε έναν υποψήφιο πελάτη, δε θα κάνουν τον κόπο να σας ανταγωνιστούν.

3. Θα υπάρξουν πολλές ευκαιρίες για συνεργασίες με λιγότερο έμπειρους πωλητές.

 

Από τη σειρά βιβλίων Πωλήσεων του MDRT, Εκδόσεις MORAX, τηλ.: 210-9578130, Λεωφ. Συγγρού 236, Καλλιθέα 176 72, www.moraxmedia.gr

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Comments 1

  1. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΜΕΤΡΙΝΟΣ says:
    16 years ago

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
banner-250-300-2024png
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ